23.9.12

Η αναξιοπιστία της αεροπορικής Norwegian!

Θα ξεκινήσω με την παρατήρηση πως αυτή η δημοσίευση δεν είναι καλοπροαίρετη, αφού έχει σκοπό τη δυσφήμιση της νορβηγικής αεροπορικής εταιρείας Norwegian.

Για να ταξιδέψω για τις καλοκαιρινές μου διακοπές από τη Σουηδία στην Ελλάδα, είχα αγοράσει  εισιτήριο με τη σχετικά καινούρια εταιρεία "χαμηλού κόστους", Norwegian. Βάζω το χαμηλό κόστος σε εισαγωγικά γιατί έχοντας κλείσει το εισιτήριο περισσότερο από ένα μήνα πριν το ταξίδι, δεν ήταν καθόλου φθηνό! 340 ευρώ πήγαινε-έλα, Στοκχόλμη-Αθήνα. Στην πτήση προς Ελλάδα όλα πήγαν καλά, μάλιστα μου έκανε εντύπωση το wifi on board. Η πτήση της επιστροφής είχε ανταπόκριση στο Όσλο. Θα ξεκινούσαμε την Κυριακή 26 Αυγούστου στις 12:55 από Αθήνα, θα φτάναμε στο Όσλο στις 15:55, θα φεύγαμε από το Όσλο στις 17:00, θα φτάναμε στη Στοκχόλμη στις 18:00 και από εκεί θα έπαιρνα το τρένο των 20:00 για να πάω στην πόλη μου η οποία απέχει από τη Στοκχόλμη 200 χλμ. Θα έφτανα δηλαδή στο σπίτι γύρω στις 23:00.

Κατά τον τεχνικό έλεγχο του αεροσκάφους, προέκυψε πρόβλημα στο σύστημα ρύθμισης της θερμοκρασίας στο εσωτερικό της καμπίνας και εξαιτίας της επισκευής, απογειωθήκαμε 2 ώρες αργότερα από το προγραμματισμένο, οπότε οριακά θα προλάβαινα το τρένο. Λίγο μετά την προσγείωση νιώσαμε μια ζέστη, μια δυσφορία, ένα περίεργο πράμα. Με δεδομένο το γεγονός ότι η Norwegian δε δίνει ούτε νερό δωρεάν, όταν είδα τις αεροσυνοδούς να προσφέρουν αγχωμένες νερό σε όλους τους επιβάτες, και έχονας ιδρώσει, ανησύχησα. Για να μην πολυλογώ, κάποια στιγμή ο πιλότος ανακοίνωσε ότι θα προσγειωθούμε στη Βουδαπέστη γιατί η βλάβη εμφανίστηκε ξανά.

Προσγειωθήκαμε στη Βουδαπέστη γύρω στις 17:00, όπου μας παράτησαν στο αεροδρόμιο και κανένας δεν ασχολήθηκε μαζί μας. Περιφερόμασταν εδώ κι εκεί περιμένοντας κάποιον να μας ενημερώσει για το τι θα γίνει. Ύστερα από μία ώρα λάβαμε ένα μήνυμα στο κινητό, ότι θα ερχόταν ένα αεροπλάνο από το Όσλο για να μας παραλάβει στις 2 το πρωί. Αφού περιμέναμε άλλες 2 ώρες στο αεροδρόμιο χωρίς να μας ενημερώνει κανένας και χωρίς οι υπάλληλοι του αεροδρομίου να ξέρουν τι να μας πουν και τι να μας κάνουν, γύρω στις 20:00 μας μετέφεραν σε ξενοδοχεία όπου μας παρείχαν βραδινό και δωμάτια για να ξεκουραστούμε μέχρι τα μεσάνυχτα όταν θα επιστρέφαμε στο αεροδρόμιο για το check-in. Αρκετοί επιβάτες δεν πρόλαβαν να πάρουν δωμάτια, αφού δεν έφτασαν για όλους.

Αισίως, στις 02:00 πετάξαμε για Όσλο και στις 4:20 προσγειωθήκαμε. Εκεί έβγαλα εισιτήριο για Στοκχόλμη, με την ίδια εταιρεία, για τις 07:00 και τελικά έφτασα στη Σουηδία στις 08:00. Σαν το ζόμπι ήμουν. Είχα κοιμηθεί ελάχιστα, μία ώρα στο ξενοδοχείο και άλλη μία ώρα στο αεροπλάνο...

Έφτασα στην πόλη μου στις 12:00 της Δευτέρας 27 Σεπτεμβρίου, δηλαδή με 13 ώρες καθυστέρηση. Wow! Το αποκορύφωμα ήταν που όταν ζήτησα από τη Norwegian να μου πληρώσει το εισιτήριο του τρένου που έχασα, μου απάντησε ότι επειδή ήταν τεχνικοί οι λόγοι των καθυστερήσεων, δεν έχει την υποχρέωση να με αποζημιώσει! Μπράβο στην εταιρεία λοιπόν, μπράβο στους Νορβηγούς! Που μας παράτησαν στην τύχη μας στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης και που μετά έπρεπε να αγοράσουμε άλλα εισιτήρια για να πάμε σπίτια μας! Ντροπή!

Δηλώνω πως δεν πρόκειται ΠΟΤΈ ξανά να πετάξω με Norwegian, όσο φτηνό εισιτήριο κι αν βρω και συμβουλεύω εσάς που διαβάζετε αυτό το κείμενο, να πράξετε το ίδιο! Ντροπή και αίσχος τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: